Вигода для торгівельних мереж та споживачів

З Системою Якості SmartFresh торгівельні мережі можуть значно підвищити задоволення потреб споживачів та пропонувати яблука, що відрізняються явними конкурентними перевагами завдяки надзвичайній якості. Ми хочемо забезпечити споживачів продуктом з гарними властивостями – хрумким, соковитим, смачним, свіжим яблуком – весь час. Постійна якість буде замічена споживачами, і вони зазвичай відповідають збільшенням споживання, отримуючи, відповідно, більше користі від фруктів.

Дослідження, що були проведені у 2006 році компанією HortKinetix – незалежним дослідницьким центром що базується в Німеччині – в партнерстві з однією з найбільших в Німеччині торгівельною мережею в п’яти містах на Півночі та на Заході країни показало, що споживачі надають перевагу яблукам якості SmartFresh.
Тестувалися яблука сортів Елстар та Йонаголд якості SmartFresh в порівнянні з контрольними зразками аналогічних плодів.
• Двоє з трьох покупців відзначили, що вони віддали б перевагу придбанню яблук, що зберігались з Системою Якості SmartFresh
• 70% покупців віддавало перевагу хрумкості яблук якості SmartFresh
• 60% надали превагу соковитості яблук якості SmartFresh які значно відрізнялись за цим параметром від контрольних яблук аналогічного сорту

Це дослідження підтверджує що споживачі купують більше яблук з якістю SmartFresh.
Незалежний дослідницький центр ACNielsen проводив порівняльну оцінку 12 супермаркетів в Нідерландах, що продавали яблука Елстар якості SmartFresh з 12 іншими магазинами, що продавали звичайні яблука такого ж сорту протягом 12 тижнів (з Березня по Червень 2006 року). Отримані результати ясно засвідчили, що краще задоволення потреб споживачів спонукало їх робити повторні закупки, що збільшувало продажі торгівельної мережі.
Тільки магазини що продавали яблука Елстар якості SmartFresh отримали такі результати:
• 12% зростання об’ємів продажу
• Зниження загальних втрат на 25%

Реклама